Voor iedereen die graag gezond oud wil worden !

Tja, dat wil iedereen wel, nou nog even er achter komen hoe !

Door mijn werk ben ik er achter gekomen dat het antwoord eigenlijk heel vanzelfsprekend is. Door de moderne manier van het telen van groente en fruit, door milieuvervuiling, langdurige opslag en door het toevoegen van chemische stoffen zitten in onze voeding niet meer voldoende vitaminen en mineralen. In onze lichamen stapelen de gifstoffen die we binnen krijgen zich op tot we ziek worden en vervolgens lopen we naar de dokter voor medicijnen die niet de oorzaak maar de kwaal behandelen met ingediënten die vaak nog slechter voor ons zijn!

Het is eigenlijk te zot voor woorden; In onze auto’s stoppen we de juiste soort benzine en olie en laten de motor regelmatig onderhouden zodat ie toch maar blijft rijden, maar onze lichamen laten we pas nakijken als er al iets kapot is gegaan! 

We kunnen heel wat ellende voorkomen met de juiste voedingsadviezen en suppletie. Ik wil heel graag wat ik inmiddels geleerd heb delen met iedereen die ik daarmee kan helpen!

Neem gerust contact met mij op als je advies nodig hebt m.b.t. bepaalde klachten.

José

spijkersjose@home.nl

One response to “Voor iedereen die graag gezond oud wil worden !

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Leave a comment